Posledné objednávky vybavujeme a expedujeme 22.12.2017. Tešíme sa na vás v novom roku od 03.12.2018. (23.12 - 02.01 zatvoreno)

Obchodné podmienky

Prevádzkovateľ internetového portálu

Názov spoločnosti: NATURA SIBERICA SLOVAKIA s. r. o.
so sídlom Betliarska 3809/22, Bratislava 851 07, IČO: 47 525 428, Zápis v
OR: OS BA I, Oddiel: Sro, vložka č.: 94205/B.
Ulica a číslo: Betliarska 3809/22
Mesto a PSČ: 85107 Bratislava
Štát: Slovevnsko
IČ: 47 525 428
DIČ:2023936398
IČDPH: SK2023936398

Zodpovedná osoba: Hynek Serafín serafin@naturasiberica.sk 

KAMENNÁ PREDAJŇA  - PREVÁDZKA: Elektrárenská 1, Bratislava 83104
OTVÁRACIE HODINY: 08.00 - 15.00
INFOLINKA: 0918 222 655

Ako nakupovať

    Použite navigáciu pre výber kozmetiky a zobrazte ponuku. Kliknutím na zvýraznený názov sa ukáže jej obrazový náhľad. Zadajte množstvo a pridajte zvolený druh do košíka. Nákup dokončíte po kontrole Vášho košíka vyplnením a odoslaním záverečného formulára. Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o jej zaevidovaní. Na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie. Následne bude Vaša objednávka odoslaná v čo najkratšom možnom termíne.

 

Objednávka

    V prípade, že si vyberiete z našej ponuky konkrétny produkt a odošlete elektronickou objednávkou, alebo objednáte tovar telefonicky, potvrdzujete tým záväznosť Vašej objednávky. Objednávky musia obsahovať jednoznačnú identifikáciu kupujúceho (meno, adresa, telefónne číslo, prípadne IČO,DIČ). Vyhradzujeme si právo odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade zjavnej chyby v cene či názvu produktu.

 

 Objednávka odoslaná predávajúcemu sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy v zmysle §43a Občianskeho zákonníka.

 Po obdržaní objednávky predávajúci potvrdí objednávku telefonicky alebo emailom, čím dôjde k prijatiu návrhu v zmysle § 43c Občianskeho zákonníka a tým k uzavretiu kúpnej zmluvy na diaľku.

 

Dodávka

     Tovar bude dodaný v čo najkratšom termíne – pri bežnom tovare je termín dodania väčšinou do 24 hodin od expedície, u menej bežného tovaru, ktorý nie je na sklade, može byť dodacia lehota dlhšia a bude dohodnutá telefonicky so zákazníkom. V prípade zdržania dodávky je zákazník okamžite informovaný. Objednávku je nutné urobiť do 15 h., inak príde k predĺženiu dodacej lehoty o 1 deň.

 

    Tovar dodávame prepravnou službou GLS Slovakia s.r.o. v bežnej pracovnej dobe od 8 do 17 hod. Pri prevzatí tovaru zákazník vykoná jeho kontrolu, potvrdí a prevezme faktúru/dodací list, ktorá slúží zároveň ako záručný list. Dobierkové a balné je ZADARMO. Cena dopravného je 4 EUR s DPH za každú objednávku dodaného tovaru prostredníctvom kuriéra v sume do 50 EUR s dph. V prípade objednávky nad 50 EUR s dph je doprava ZADARMO. (platí pre koncového zákazníka). Pro velkoobchodné partnery platí doprava ZADARMO od fakturované sumy 80 E s dph.

 

 Pokiaľ je tovar označený:

   Skladom – Tovar je skladom na centrálnom sklade alebo pobočke. Tovar bude expedovaný medzi 7 a 16 hodinou a doručený následujúci deň (vzťahuje sa iba na pracovné dni)

   Na dotaz - Tovar nieje skladov. Obvyklá doba doručenia je 14 dní – pokiaľ je tovar dostupný u výrobcu

 

 Sledovánie zásilok : http://online.gls-hungary.com/search_stat.php?Lang=2

 

Ceny

     Ceny sú stanovené podľa aktuálneho cenníku tovaru v dobe objednávky. Všetky ceny sú uvedené s DPH. Dodávateľ si vyhradzuje právo na zmenu cien a to aj bez predchádzajúceho písomného, alebo iným spôsobom vydaného oznámenia. Kupujúci má v takomto prípade právo od zmluvy odstúpiť. V prípade, že je tovar označený "akcia" alebo "extra cena" - "platí len do vypredania zásob"

 

Platobné podmienky

    Kupujúci je povinný zaplatiť dodávateľovi kúpnu cenu poriadne a včas. Pri každej dodávke tovaru vystaví dodávateľ faktúru, ktorú pošle kupujúcemu poštou, so zaslaným tovarom alebo dodá osobne.

Dobierka - platbu dobierkou využijete pre priame doručenie na adriesu s následnou platbou pri doručení tovaru. Tovar zaplatíte pri jeho doručení a prevzatí priamo kuriérovi. Ku každej zásielke je  k tovaru priložený daňový doklad "Faktúra / Dodací list" s vyúčtovaním DPH a s fakturačnými údajmi uvedenými v objednávke.

Bankový prevod - objednaný tovar zaplatíte príkazom k úhrade vo Vašej banke a to buď osobne, alebo prostredníctvom internetového bankovníctva. Údaje potrebné na vykonanie platby Vám budú zaslané  na emailovú adresu, ktorú zadáte pri registrácii, alebo ktorú vyplníte v priebehu objednávky. Tovar Vám bude odoslaný ihneď po pripísaní čiastky na náš účet o čom budete informovaný (a) emailom alebo telefonicky.

 

Záruky a reklamácie

    Záruka na tovar predávaný prostredníctvom internetového obchodu sa riadi a je v súlade s platnou legislatívou. Na všetok predávaný tovar, pokiaľ nie je určené pri tovare inak, je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 2 roky.
    Kupujúci je povinný pri uplatňovaní reklamácie v rámci záruky predložiť záručný list (ak bol vydaný), resp. kópiu dokladu o zaplatení kúpnej ceny, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim (vrátane kompletného príslušenstva a dokumentácie k tovaru) za predpokladu predchádzajúceho/súčasného doručenia oznámenia o uplatnení reklamácie.

 Závady, zistené pri prebratí tovaru, je kupujúci povinný bezodkladne, najneskôr však do 3 dní ododňa dodania tovaru, reklamovať písomne u dodávateľa tovaru.

 Závady , ktoré nemohli byť zistené pri prebratí tovaru a na ktoré sa vzťahuje záruka na akosť tovaru, je kupujúci povinný reklamovať u dodávateľa písomnou formou na adrese Natura Siberica Slovakia s.r.o., Elektrárenská 1 Bratislava 83104.

 

 Kupujúci má právo požadovať odstránenie vád v prípade, že je to možné alebo môže požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny. V prípade, že nie je možné vady odstrániť, má kupujúci právo na výmenu vadného tovaru za nový alebo vrátenie peňazí. Prípadné reklamácie si uplatňujte na adrese našej prevádzky Elektrárenská 1 Bratislava 83104.

 

Expiračná doba

Zasielané produkty majú expiračnú dobu min. 2 mesiace pred dátumom spotreby, v prípade kratšej expiračnej doby odsúhlasíme zásielku telefonicky, resp. prostredníctvom e-mailu  so zákazníkom.

 

Odstúpenie od zmluvy

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

Formular odstupenie od zmluvy Natura Siberica

 

  Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

 

Ochrana osobných údajov spotrebiteľa

  Osobné údaje kupujúceho sú spracúvané na základe zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov  (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“).

Zmluvné strany sa dohodli, že je kupujúci je povinný oznámiť predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ a číslo telefónu. V prípade, že je kupujúci právnickou osobou (podnikateľom) je povinný oznámiť predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, IČ DPH, e-mailovú adresu a číslo telefónu.

   Tieto informácie sú nutné pre vašu identifikáciu ako kupujúceho.Kupujúci poskytuje osobné údaje predávajúcemu na účely realizáciu a zaúčtovaniu platby za nakúpený tovar, na správnu distribúciu tovaru a pri komunikácii s kupujúcim. Umožnia predávajúcemu uskutočniť potrebné účtovné operácie, vyhotoviť daňový doklad, poprípade identifikovať vašu platbu cez bankový prevod. Všetky údaje sú uchovávané v chránenej databáze na serveri prevádzkovateľa. Údaje môže kupujúci podľa aktuálnych stavu zmeniť po prihlásení.

   Vaše údaje neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie Vašej objednávky. Sú to najmä banky (v niektorých prípadoch poskytnutie Vášho mena) a doručovateľské služby (adresa na dodanie). Tieto údaje sú však vždy poskytnuté jednorazovo pre vybavenie Vašej konkrétnej objednávky. Databázu údajov nepredávame, neprenajímame ani inak neposkytujeme žiadnej tretej strane. Pokiaľ bude chcieť kupujúci zrušiť registráciu, kontaktuje prevádzkovateľa prostredníctvom e-mailu. Registrácia bude zneaktívnená. O vymazaní osobných údajov bude kupujúci informovaný. Aktualizáciu osobných údajov môže registrovaný objednávateľ uskutočniť priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu ihneď po prihlásení.

   Osobné údaje  bude predávajúci spracúvať a archivovať v súlade s osobitnými predpismi. Osobné údaje budú spracúvané v elektronickej podobe automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom.

 Kupujúci potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú pravdivé a nesie zodpovednosť za nepravdivosť osobných údajov. 

V prípade, ak sa kupujúci domnieva, že predávajúci alebo sprostredkovateľ vykonáva spracúvanie jeho osobných údajov v rozpore so zákonom, môže požiadať predávajúceho alebo spracovateľa o vysvetlenie, popr. odstránenie závadného stavu.

Podľa zákona o ochrane osobných údajov má kupujúci právo okrem iného na opravu nesprávnych, neúplných a neaktuálnych osobných údajov, na informácie o zozname osobných údajov, ktoré o ňom predávajúci spracúva a ďalšie práva uvedené v § 28 ods. 1 cit. zákona. 

 

Záverečné ustanovenia

Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že sa s týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami oboznámil, prečítal ich, porozumel ich obsahu a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

 

  

Reklamačné podmienky

1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.1. Spoločnosť Natura Siberica Slovakia s.r.o. (ďalej len "predávajúci") týmto reklamačným poriadkom v súlade s § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov riadne informuje spotrebiteľa (ďalej lenj "zákazník" alebo "kupujúci") o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady (ďalej len "reklamácia") vrátane údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv.

 

1.2. Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník"), zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa"), ako aj ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

 

1.3. Tento reklamačný poriadok je v súlade s § 18 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa umiestnený na viditeľnom mieste dostupnom zákazníkovi v predajných priestoroch predávajúceho na ulici Elektrárenská 1, Bratislava 83104, a zároveň je zverejnený aj na internetovej stránke www.naturasiberica.sk.

 

 

2. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY PREDANÉHO TOVARU

2.1. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim (v zm. § 619 ods. 1 Občianskeho zákonníka) a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (v zm. § 619 ods. 2 Občianskeho zákonníka). Záručná doba je 24 mesiacov (v zm. § 620 Občianskeho zákonníka).

 

2.2. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu z dôvodu vady je záručná doba 24 mesiacov, Predávajúci však nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena (v zm. §619 Občianskeho zákonníka).

 

2.3. Pri použitých veciach (napr. predvádzací model) je záručná doba stanovená na 12 mesiacov (v zm. § 620 ods. 2 Občianskeho zákonníka).

 

2.4. Vyhlásením vydanom kupujúcemu môže predávajúci poskytnúť záruku presahujúcu rozsah záruky ustanovenej zákonom, pričom podmienky a rozsah tejto záruky určí v písomnom vyhlásení, resp. v záručnom liste (v zm. § 620 ods. 5 Občianskeho zákonníka).

 

2.5. Záručné doby začínajú plynúť od dátumu prevzatia tovaru kupujúcim (v zm. § 621 Občianskeho zákonníka). Ak má kúpený tovar uviesť do prevádzky iný podnikateľ než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa jeho uvedenia do prevádzky, ak kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do 3 týždňov od prevzatia tovaru a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť (v zm. § 621 Občianskeho zákonníka).

 

2.6. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru (v zm. § 627 Občianskeho zákonníka).

 

2.7. Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe (v zm. § 626 ods. 1 Občianskeho zákonníka).

 

2.8. Ak predávajúci pri kúpe tovaru ponúka zákazníkovi k predanému tovaru bezplatne ďalší tovar ako dar, je na zákazníkovi, či ponúkaný dar príjme. Dar však nie je predaným tovarom, preto predávajúci ani nezodpovedá za jeho prípadné vady. Ak však predávajúci o prípadných vadách daru vie, je povinný na ne zákazníka pri ponuke daru upozorniť(v zm. § 629 Občianskeho zákonníka). Ak má dar vady, na ktoré predávajúci zákazníka neupozornil, je zákazník oprávnený ho vrátiť (v zm. § 629 Občianskeho zákonníka). Ak zákazníkovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), je zákazník povinný vrátiť predávajúcemu všetko, čo podľa zmluvy dostal, t.j. aj tovar prijatý ako dar (v zm. § 457 Občianskeho zákonníka v nadväznosti na § 48 ods. 2 Občianskeho zákonníka).

 

 

3. UPLATNENIE PRÁV ZO ZODPOVEDNOSTI ZA VADY (REKLAMÁCIE)

3.1. Kupujúci si uplatňuje právo na opravu v prevádzkarni predávajúceho na ulici Elektrárenská 1, Bratislava 83104. (v zm. § 18 ods. 2 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Ak je v záručnom liste alebo inom doklade vydanom predávajúcim uvedený iný podnikateľ určený na opravu (ďalej len "záručný servis"), ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, kupujúci si uplatní právo na opravu v tomto záručnom servise (v zm. § 625 Občianskeho zákonníka). Telefónne číslo nájde kupujúci v sekcii kontakt na internetovej stránke www.naturasiberica.sk alebo sa môže informovať e-mailom na adrese info@naturasiberica.sk. Tovar doručí kupujúci do prevádzkarne osobne alebo poštou (kuriérom). Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Tovar vám odporúčame poistiť.

 

3.2. Ostatné práva zo zodpovednosti za vady, t.j. právo na výmenu tovaru, právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí) a právo na primeranú zľavu si kupujúci uplatňuje v predajných priestoroch predávajúceho na ulici Elektrárenská 1, Bratislava 83104, prípadne telefonicky na ktoromkoľvek telefónnom čísle uvedenom na internetovej stránke predávajúceho. Informácie o servisných miestach pre záručný a pozáručný servis Vám v prípade potreby poskytneme na požiadanie telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.

 

3.3. Predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo záručný servis je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok (v zm. § 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Predávajúci je povinný, ak reklamáciu neuzná do 3 pracovných dní, zaslať výrobok na vlastné náklady na odborné posúdenie (v zm. § 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Túto povinnosť má aj záručný servis (v zm. § 18 ods. 8 Zákona o ochrane spotrebiteľa).

 

3.4. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať zákazníkovi potvrdenie (§ 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Týmto potvrdením je kópia reklamačného protokolu.

 

3.5. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie (v zm. § 18 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Týmto písomným dokladom je kópia reklamačného protokolu s vyplnenou kolónkou vyjadrenie pracovníka povereného na vybavenie reklamácie, list obsahujúci písomné vyrozumenie o vybavení reklamácie, telefonát zákazníkovi alebo sms správa obsahujúca informáciu o vybavení reklamácie s písomným potvrdením o uskutočnení telefonátu, resp. o odoslaní sms.

 

 

4. VŠEOBECNÉ PODMIENKY REKLAMÁCIE

 Pri predkladaní tovaru na reklamáciu:

a) je potrebné doručiť oznámenie o uplatnení reklamácie;

b) je potrebné, aby tovar spĺňal všetky ostatné podmienky pre záručnú reklamáciu (nepoškodený živelnou udalosťou, nepoškodený neodbornou manimuláciou, atď.);

c) v prípade, že si zákazník uplatňuje právo vyplývajúce zo záruky presahujúcej rozsah záruky stanovenej zákonom, je potrebné predložiť originál vyhlásenia alebo záručného listu, v ktorom bol rozsah takejto záruky stanovený.

 

5. SPÔSOB VYBAVENIA REKLAMÁCIE

5.1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť (v zm. § 622 ods. 1 Občianskeho zákonníka).

 

5.2. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady (v zm. § 622 ods. 2 Občianskeho zákonníka).

 

5.3. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti (v zm. § 622 ods. 3 Občianskeho zákonníka).

 

5.4. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí) (v zm.§ 623 ods. 1 Občianskeho zákonníka).

 

5.5. Kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí) aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľnú vadu, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave tovar riadne užívať (v zm. § 623 ods. 1 Občianskeho zákonníka). Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje stav, ak sa rovnaká vada vyskytne tretí krát po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách.

 

5.6. Kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí) aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre väčší počet vád vec riadne užívať. Za väčší počet vád sa považujú súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné vady, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní.

 

5.7. Ak predávajúci reklamáciu nevybaví do 30 dní, kupujúci má rovnaké práva akoby išlo o neodstrániteľnú vadu (v zm. § 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa), t.j. právo na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy).

 

5.8. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny výrobku.

 

5.9. Ak má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), záleží na kupujúcom, ktoré z týchto práv si uplatní. Len čo si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.

 

 

 V Bratislave, dňa 01.09.2017

 

 Hynek Serafín

 konateľ spoločnosti NATURA SIBERICA SLOVAKIA s.r.o.